Subject: FW: Tähevälja DP koostöö
From: "Marek Lind" <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Mon, 18 Nov 2024 15:19:49 +0200

Palun registreerida kiri ja omistada peaspetsialistile. Võib minna ka
Janale või Ritale.

Tervitades

Marek

From: Laura Põllu | K-Projekt <[email-masked]>
Sent: Monday, November 18, 2024 3:04 PM
To: Marek Lind <[email-masked]>
Subject: Tähevälja DP koostöö

Tere

Olete esitanud 06.09.2022 kirjaga nr 7.2-2/22/18065-2 seisukohad Juuliku
(uue nimega Tähevälja) detailplaneeringu koostamiseks. Tingimustes on
kirjas, et seisukohad kehtivad 2 aastat ning siis on vajalik seisukohtade
uuendamine.

Manusena on lisatud Tähevälja DP põhijoonis. Palume arvamust
detailplaneeringu lahendusele.

Küsimuste korral palun pöörduda projektijuhi Eerik Kask poole, tel 5340
5637 või [email-masked] <mailto:[email-masked]> .

Heade soovidega,
Laura Põllu

projektijuhi abi/sekretär
mob: +372 5622 9948

e-post: [email-masked] <mailto:[email-masked]>

 <https://kprojekt.ee/>

 <https://www.facebook.com/K-Projekt-192521614540782/>
<https://www.instagram.com/kprojekt_as/>
<https://www.linkedin.com/company/k-projekt-as>
<https://www.youtube.com/channel/UCq5sAmeYzl86isPj902KZWA>

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.